TradeDoubler Verification

onsdag den 8. december 2010

til og fra

Hvor fuck skal vi hen? Og hvad har vi med i bagagen?

Jeg sidder lige nu og kan ikke holde mig selv ud. Jeg føler mig ussel og klam og har slet ikke lyst til at eksistere.
Jeg føler mig så tom, for viden og meninger. Ved ikke om jeg er det ene eller det andet, eller om jeg er noget overhovedet. Og ved slet ikke hvem jeg skal snakke med omkring det her. HJÆLP MIG, HVEM ER JEG?

Jeg er doven og selvisk. Jeg er mistroisk og forventer altid det værste.
Jeg sidder bare i en rille og kan ikke komme videre med livet. Ville ønske man bare kunne gå i hi hele vinteren og så vågne op når der endnu en gang er noget at leve for.
Hele verden er bare af lave for tiden. Jeg kan ikke finde rundt og har for længst opgivet. Jeg bevæger mig rundt på må og få.

Livet må gerne snart tage en form...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar