TradeDoubler Verification

mandag den 17. januar 2011

BROK !!

NØH HVOR IRRETERENDE -.-

Jeg er jo vegetar (tror bare ikke jeg er det så meget længere)
og min familie ser det som en straf, og de hader mig pga. det. Nu får vi bare det samme og spise nærsmest hver dag. PASTA !!!!! Og det får man en EKSTREMT knotten familie af. Jeg vil jo bare have noget ordenlig mad. Før jeg blev vegetar fik vi færdigretter på færdigretter. JEG SAVNER RIGTIG MAD !!!!!! Jeg ville så gerne have at min mor eventuelt ville interessere sig bare en lille smule i vores helbred. Men nej, min bror er nok den første der får diabetes. Jeg er mega bange for at blive fed, mest fordi jeg ser på min mor og bror, men også pga. den mad jeg spiser. Når man ser min kost er det færdigretter, kulhydrater og så en masse cola, fordi det er vaner. Og jeg har svært ved at bryde vaner alene. Men der er ingen af dem der ønsker at ændre livsstil (hvilket jeg ikke forstår). Tror også det har noget at gøre med mine depressioner. Tror simpelthen at min dårlige kost ødelægger mit liv og gør mig i dårligt humør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar