TradeDoubler Verification

tirsdag den 2. juni 2015

Udvalgt som buzzador

Jeg er blevet udvalgt til at teste storytel på buzzador. Kender I storytel?

Jeg har ofte det problem med bøger, at jeg låner dem med intention om at læse dem, men ofte ligger de i en bunke, indtil biblioteket minder mig om at de skal afleveres. Og på grund af min nærighed, så bliver afleveret, så de kan ligge hjemme hos nogle andre end måneds tid.

Men tænk at have et bibliotek i lommen, og så oven i købet få dem læst højt. Hvem elsker ikke højtlæsning?
Det er muligt med storytel. Jeg er selv ved at lytte til "smukke jan". I kan også lytte til denne bog ved at skrive jeres e-mail i kommentarene.

Dog vil jeg dog sige, at jeg ikke er så glad for de danske oplæsere, men forhåbentlig kommer der flere udenlandske bøger på engelsk.
Man betaler et fast beløb hver måned og så kan man lytte til uendeligt mange bøger.

God lyttelyst smukke mennesker <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar