TradeDoubler Verification

mandag den 4. januar 2016

Must haves i 2016

Must haves i 2016



Nu hvor 2016 er i gang, og hverdagen kalder, kan man stadig drømme. Dette er en collage med ting jeg godt kunne bruge i 2016.
Jeg skal bruge lidt mere læbepomade i 2016, da mine læber mangler fugt og revner ret nemt. 
Desuden vil jeg bruge mine Galaxy sko og have noget fra the body shop, da det virker ret luksus. 
Jeg har fået en forkærlighed til swearshirts, og er især vild med dem med et batmanlogo på (jeg ved godt det er supermand på billedet). Derudover skal jeg have købt mig nogle flere bukser. Jeg fik heldigvis 2 par i julegave af min mor, så er ikke i akut mangel på bukser, men et par til ville ikke skade. 
På collagen er der også 2 billeder af hår, det er fordi jeg er ved at få langt hår, så jeg har en del flere muligheder med det. (Her på det sidste har den stået på løst hår, da jeg ikke har kunne finde min hårelastik) 
Og så kunne jeg godt tænke mig at komme fedtet på maven til livs. Men det bliver ikke lige med det samme, da vi lige skal have gang i hverdagen igen.

Hvad synes I?

Vi ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar