TradeDoubler Verification

mandag den 25. april 2016

indretningsidéer


Da jeg står i den situation, at jeg snart skal flytte, så er jeg begyndt at finde inspiration til hvordan jeg vil indrette mit nye værelse (når jeg får det).
Min inspiration har jeg fundet på pinterest (i kan følge mig derinde). Her er et lille udsnit, af min alt for store mappe på pinterest.
Da værelset er ret småt, så skal der være funktionelle løsninger, så der er plads til alt mit habengut.
Da jeg ikke tager møbler med fra lejligheden, så er det tid til at starte på en frisk.
Min primære idé for indretningen er: Minimalistisk, Boheme og funktionalitet.


Jeg vil gerne have en hævet seng, med opbevaringsplads nedenunder. Dette billede er ikke helt hvad jeg tænker jeg vil have, men det er derhen af. Når der ikke er så meget gulvplads, så må man tænke i højden, og udnytte pladsen vertikalt. 


 Jeg må og skal eje en kaffestation, da jeg er mere eller mindre afhængig af kaffe. Det værelse jeg har søgt er med fælleskøkken, så det er begrænset hvad jeg kan have (og har plads til) på værelset. Men så fandt jeg coffeestations på pinterest, og blev fan! Der skal være plads til en kaffemaskine og mine Bjørn Wiinblad kopper (De betyder en del for mig, da de er i forskellige farver og der er noget nostalgi for mig i designet). 

Da jeg har et par bøger og nok kommer til at have en del hylder, så fandt jeg den idé, at vende bøgerne om, så de hvide sider ses. Dette gør rummet lysere og dermed virker det større (hvilket jeg nok får brug for). Mine hylder bliver nok ikke så stylet, som den på billedet, da jeg også vil have en boheme vibe på værelset, så det ikke bliver for koldt og klinisk. Desuden har jeg en masse flotte sten i en træskål, som jeg bestemt skal have med.

Jeg glæder mig til at indrette mit værelse (får det forhåbentlig snart). Og vil forsøge at lave en room-tour når jeg kommer så langt. Dog bliver det ikke indrettet som jeg gerne vil have det i første omgang, da der lige skal lidt penge i kassen (især hvis jeg skal have en specieltdesignet seng). Først og fremmest skal det være et sted jeg kan være og hygge mig, både alene og sammen med andre.

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar