TradeDoubler Verification

onsdag den 29. april 2015

åndsvag onsdag

Idag magter jeg ingenting. 
Jeg havde en lang, stressfuld dag igår med bådemøde med kontaktperson, skole og træning. Det var første dag jeg skulle træne med de andre i opus (vi var 3 ialt, men det var stadig grænseoverskridende). Og så kom min kontaktperson næsten en time for sent, og et stressede mig yderligere. 

Jeg havde psykologi i går, hvilket er et tungt fag med svært stof,og når det nu ligger fra kl 18 til 20.45 så er man ret kvæstet. 
Og så skulle en veninde med hjem,og da hun gik, kom der to af min kærestes venner. 

Så jeg havde et mindre sammenbrud her til morgen, da alting blev for meget. Vi får nemlig rengøringstjek her om lidt,og vi er begge ret uoplagte.

Så dagen idag er bare åndsvag. Men nu vil jeg smutte,så vi kan afrime fryseren og jeg kan få hentet medicin.

Vi ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar