TradeDoubler Verification

fredag den 1. maj 2015

1. maj og fremtiden

I går var i dag fremtiden.

Det er arbejdernes kampdag og der er hygge i fælledparken. Jeg skal mødes med en masse gamle venner, jeg ikke har set i 100 år, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Men som tiden skrider frem jo hurtigere kommer fremtiden. Jeg er færdig med min HF til næste år, så jeg skal til at finde ud af hvad jeg så skal. Jeg har overvejet CBS og læse HA (psyk) (Erhvervsøkonomi og psykologi), men jeg er ikke sikker i den beslutning. Jeg har på fornemmelsen at niveauet på en videregående uddannelse får et voldsomt nøk opad, i forhold til en HF, og er meget i tvivl om jeg kan klare det. Men den tid den glæde, som min mentor ville have sagt. Meget kan jo ske på et år. Nu vil jeg fokusere på den nære fremtid, min tur i fælledparken med alle de gamle rødder.

Måske ses vi? Du er i hvert fald dejlig! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar