TradeDoubler Verification

onsdag den 29. juni 2016

Sikke en dag

God aften I smækre mennesker 💋
Hold da op, hvor nåede jeg meget idag, på trods af at jeg kom lidt sent op. Jeg var ude og kigge på lejlighed kl. 10 i morges. Selve rundvisningen tog 7 minutter, og fik endda kigget i 2 lejligheder (der var lige ens). Nu kommer der bare det store spørgsmål, om man skal tage den. Den er ret lille og ret dyr, men der er plads til det vigtigste. Min største overvejelse omkring lejligheden er økonomien. Ville den kunne løbe rundt med så dyr dyr en husleje, og så på en kontanthjælp/uddannelseshjælp/what-ever-de-kalder-det? 
Nå men så nåede jeg lige fordi min kæreste i halvanden time, inden jeg drog ned på HUV, som er jobcentret for unge. Her tilbragte jeg en time i deres venteværelse. Tiden blev brugt på at farvelægge en tegning (tegningerne var tilegnet "vores søde børn", så tænkte at det måtte være mig 😉). Tegningen fik en lille tekst, hvor der stod:"tak fordi du er flink". Den fine tegning med teksten, fik receptionisten nede på HUV. Hun blev så glad, krammede mig og gav mig et kys på kinden. Jeg bliver glad ved tanken om, at jeg har gjort hendes dag lidt bedre 😊
Da jeg endelig kommer ind fik jeg så mange informationer, at jeg allerede har glemt det meste. Efter mødet tog jeg igen op til min kæreste og var der i ca. 30 minutter før min mor ringede og sagde at hun var der om 5 minutter for at hente mig og kugledynen. 
Dernæst tog min mor og jeg til møde på opus sammen. Lidt mærkeligt at have sin mor med til samtale hos ens primære behandler. 
Efter mødet, som i øvrigt gik fint, tog vi i Bilka. Mig og min mor er ikke gode til at handle sammen. Min mor siger at det altid bliver dyrere når jeg er med, men nøøj hvor vi også brugte lang tid derinde. Da vi kom ud blev der delt gratis smagsprøver ud (hvis der er noget der er gratis, så må jeg have det). Smagsprøverne var kokosmakroner, med hvad jeg troede var chokolade. Min mor fik ødelagt dem for mig, ved at fortælle at det var lakrids og ikke chokolade 😤
Nå men nu er jeg endelig hjemme igen og kan slappe lidt af. Er lidt ked af at jeg ikke fik så lang tid min min kæreste som jeg havde troet, fordi der var så lang ventetid på HUV. Men den tid må vi have til gode.
Vi ses smukke mennesker 😘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar