TradeDoubler Verification

tirsdag den 25. juli 2017

Ugen før afgang

Om en uge rejser jeg til Litauen med min mor for at arbejde.
I 6 uger. 6 uger er faktisk lang tid. Det er halvanden måned.
Om jeg er klar? Overhovedet ikke.
Jeg ved slet ikke om jeg er mentalt klar.
Jeg føler ikke nogen angst omkring at skulle afsted, da det ikke helt er gået op for mig endnu, at jeg skal til at overskride en masse grænser. På den måde er jeg blevet psykisk stærkere.
Men mon tiden indhenter mig? Måske jeg på dag 3 bliver træt af Litauen, og så er der sgu lang tid til 8. September.
Og alle de indtryk jeg vil få. De første par dage bliver jeg nok hurtigt træt 😂

Men jeg glæder mig og er spændt. Jeg har ingen idé om hvad der skal ske, men nu ser vi, og håber på det bedste 😀

Ses smukke mennesker 💕

Ingen kommentarer:

Send en kommentar