TradeDoubler Verification

torsdag den 13. februar 2014

stress, sygdom og valentinsdag

Alle tre ting er noget vi vist godt kunne undvære.

Først vil gerne undskylde for min manglende opmærksom på bloggen. Hvis min blog var en guldfisk, så var den desværre nok død.
Men heldigvis skal internettet hverken fodres eller gås tur med, så bloggen overlever.

Som overskriften nok antyder så har jeg haft meget om ørene. Jeg skulle cleane min lejlighed inden min fødselsdag, da jeg fik en masse gæster. Og så skulle jeg også på arbejde, så jeg kunne tjene lidt monetos. Og mandag var jeg også på arbejde, og om aftenen følte jeg mig hævet i halsen. Tirsdag forlod jeg ikke min sofa, bortset fra da min mor hentede mig, og har siden da ligget i hendes sofa og guffet piller og sugetabletter.
Nu kan jeg endelig indtage føde igen (m&ms), og grundet manglende evne til at sluge har jeg ikke rigtig spist så meget, så nu er jeg efterhånden ret sulten.
Jeg lå helt stolt i sofaen med dynen oppe under hagen, over at jeg næsten havde spist et helt stykke knækbrød.

Men nu er jeg forhåbentlig ved at blive rask igen (:

Og så kommer der lige den der valentinsdag imorgen. Og den generer mig! Fordi jeg får nogle forventinger som jeg ved ikke bliver indfriet. Men jeg skal for en gangs skyld faktisk være sammen med min kæreste på valentinsdag, og se filmen "Valentine's Day".

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til den dag. Men det bliver nu meget hyggeligt at tilbringe dagen sammen med min kæreste (:

Hvordan har I det med valentinsdag?

Jeg sender kærlighed ud til jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar