TradeDoubler Verification

tirsdag den 8. april 2014

forårsnegle!!

Det er forår (og regnvejr!). Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget. Denne regnfulde tirsdag er blevet brugt på lektier (øv), lidt indkøb (nødvendig... det meste af det), neglelaklægning (er det et ord?) og tøsefilm (he's just not that into you).

Det spørgsmål jeg får oftest af fremmede, er: "Er det dine egne negle?". Og ja, det er mine egne negle, og jeg kan åbenbart få dem rimeligt lange. Og derfor har jeg altid neglelak på, for jeg har faktisk ret grimme negle, men det kan man jo skjule med neglelak. Og nu har jeg efterhånden vænnet mig til at have neglelak på, for jeg føler nøgen uden. 
Jeg har længe ønsket mig en forårslak, (har dog ikke haft heldet med mig) indtil jeg fandt denne her:

Lakken burde lyse under UV-lys, så sidder man her i sin container og tænker over hvor f... man skal få uv-lys fra. Men den er også pæn uden.
Lakken kan købes hos online-mode.dk/skonhed og går under det funky navn W7 UV NEGLELAK 112 DISCO

Nu glæder jeg mig til at flashe min nye neglelak!

UH! BTW! Jeg har endlig fået den sidste pakke fra dresslily så jeg overvejede at lave et indlæg om det i morgen. Hvad siger I til det?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar