TradeDoubler Verification

tirsdag den 8. april 2014

fantastisk fredag

Indlægget skulle have været sendt ud i lørdags, men så blev jeg lige distraheret.

Igår var simpelthen en dejlig dag! Kl. 10 tog jeg kæresten under armen og kemirapporter under den anden og drog mod min luksusluer (København). Jeg fik afleveret kemirapporterne på KVUC, og derefter ville jeg i "games" i Jorks Passage for at se om jeg kunne finde det kortspil der hedder "set". Men inden vi nåede så langt, kom vi forbi Tessies. TOTALT YNDLINGSBUTIK! Hvis jeg havde mange penge, så havde de ikke noget at sælge. De har røgelse, smykker, træfigurer, sten, æteriske olier og lidt tøj.
Jeg troede først at min kæreste ville hade mig for at slæbe ham med derind (håbede på at kompensere ved at tage med i faraos cigarer). Men faktisk var han sværere at få ud derfra end mig. Vi købte begge et askebæger (superflotte med glas, sten og mønstre) og han købte også et stjernetegnsarmbånd til mig.

Vi kunne ikke finde "set" i Games, og gik ind i faraos cigarer. Og her følte jeg mig virkelig som den dumme kæreste, der bare stod der og fattede ingenting (indtil jeg faktisk fandt "set").

Da vi endelig fik løsrevet os fra nørdeverdenen, begyndt vi at gå. Og vi gik langt! Vi gik fra Nørreport st. til Nørrebro st. og vi gik sammenlagt 6 timer.

Vores bimser var helt smadret da vi kom hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar