TradeDoubler Verification

fredag den 28. marts 2014

drømmetydning

Jeg kan ret tit huske mine drømme, det er dog ikke altid jeg får tydet dem. Ofte er det fordi jeg glemmer drømmen før jeg når til min drømmetydningbog, eller at jeg slet ikke for taget mig sammen til at tyde dem. Men idag fik jeg tydet hovedtrækene.

Jeg drømte at jeg havde ligget på glasskår og jeg havde sår på min mave og mine ben.
Jeg har kun taget den del af betydningen, der havde relevans for min drøm.

Glas
Hvis du drømmer om et glas, der slået itu, betyder det, at noget, som du har været vant til i lang tid, nu får en ende.

Jeg har haft næstsidste seminar i biologi og samfundsfag. Og jeg er snart færdig med det første år på HF e-learning.

Sår
At drømme om sår i maven er tegn på glæde for unge mennesker.

Jeg er 22 år, så det må vel betegnes som ung (HURRAAAAA!)

Sårskorpe
At drømme at dine ben er fulde af sårskorper er tegn på nytteløs bekymring.
Hvis du drømmer, at du har sårskorper på huden, bliver du rig i forhold til antallet af sår.

Så jeg skal ikke bekymre mig om eksamener og rapporter (YES!)

Der triller snart penge ind på kontoen fra SKAT og så kommer der også snart feriepenge.


Det er lidt skræmmende hvor godt betydningerne passer på min situation. Dog vil jeg sige, at det er da rart at en drøm om sår og glasskår kan være så positiv.

Den bog jeg bruger er: "Drømmetydning - dine drømme fra A-Å" af Edwin Raphael

Ingen kommentarer:

Send en kommentar