TradeDoubler Verification

mandag den 24. marts 2014

en sten er faldet fra hjertet

Jeg beklager min manglende opmærksomhed her på bloggen, men der har været så mange problemer med min prioritering. Der er en del ting der har måttet lide under min manglende opmærksomhed.
Bloggen er ikke det eneste jeg har forsømt. Jeg har også forsømt min kæreste (dog ikke så meget), min opvask, min lejlighed, mig selv og min økonomi.
Men idag (eller faktisk igår) blev der løftet en kæmpe byrde fra mine skuldre. Jeg har fået overstået de ting der fyldte i mit hoved og har taget min tid. Laboratoriekurser.
Faktisk er der en del skoleting, der har fyldt i min hverdag, men de der kurser var en dræber. Jeg har også haft en terminsprøve i dansk (som ikke gik så godt), men igår blev jeg færdig med kurserne, og jeg har fået afleveret mine biologirapporter. Nu mangler jeg kun kemirapporterne.

Men grundet al den stress omkring skolen, så har alt andet måttet stå på venteliste. Men da jeg igår skulle fejre, at jeg gennemført kurserne, med en øl (jeg har fejret mig selv en del og det kan jeg se på min konto) så fik jeg endelig taget min opvask. Jeg håber da, når jeg er færdig med kemirapporterne, at jeg kan fejre det med en støvsugning og en gulvvask.

Når man skubber alt andet til side, og koncentrerer sig om én ting, så vokser bunken af ting man også burde gøre.
Jeg troede at så snart marts måned var overstået, så kunne jeg endelig slappe af. Men det ser ikke rigtig sådan ud. Der er jo alt det jeg skulle have gjort samtidigt med kurserne. Og så kommer der jo også nogle konfirmationer, fødselsdage og snart eksamener. Så jeg ser frem til at se hvad det der fritid går ud på (jeg har hørt meget godt om det).

Og så skal man da have penge tilbage fra SKAT, og der bliver udbetalt feriepenge (JUBIII), så mon ikke tingene begynder at lysne snart?

Hav en dejlig mandag derude !

I er savnet, men ikke glemt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar