TradeDoubler Verification

torsdag den 27. marts 2014

At dimse

Hold da op en masse indlæg jeg får skrevet!

Men jeg ville lige dele en fantastisk ting, jeg har fået lov til låne.


 I tænker sikkert: "Hvad pokker er det!?". Det er en plastikkæde med bøjede led (den minder lidt om en bidering), som man kan sidde og "dimse" med, d.v.s. sidde med den i hånden som en stressbold. Den er venligst udlånt af Trollesbro (der hvor jeg bor), og er faktisk beregnet til folk med ADHD, men den fungerer også ganske fint til folk med angst.
Tit når jeg snakker med folk jeg ikke kender, så piller jeg ved mine ringe (hvis jeg har nogen på) eller ved mit hår.
Den er utroligt rar at sidde med, og den gør en lidt afslappet. Somme tider skal man bare have et eller andet i hånden.
Den findes i forskellige udgave. Der er denne her med dutter på og så er der en der er helt glat (den brød jeg mig ikke rigtig om).
Jeg tror den bliver flittigt brugt, inden den skal afleveres tilbage om en uge.

Hvad gør I min stress, angst og koncentrationsbesvær?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar