TradeDoubler Verification

onsdag den 26. marts 2014

store pakkedag

Jeg har idag modtaget 2 pakker (eller jeg har selv hentet den ene).
Den første var anden sending fra Kina. Det var min fødselsdaggave til mig selv (havde fødselsdag i starten af februar, så pakken har været længe undervejs). Jeg havde bestilt en masse tøj, nogle øreringe og en taske, men af en eller anden grund valgte de at sende det af 3 omgange. Først sending fik jeg for 2-3 uger siden, og idag fik jeg så anden sending. De er skøre de kinesere!

Trøje m. top fra dresslilycom

Den anden pakke jeg fik idag var fra freemarket.nu, og de var en del hurtigere til at sende ud. Og det bedste ved denne pakke er, at den var gratis (dejligt sidst på måneden). Bestiller man 5 varer så er portoen også gratis. De har desværre ikke så mange ting at vælge imellem, men der er nogle lækkerier i blandt. Det eneste man skal gøre når man modtager pakken, det er at svare på et spørgeskema. Og som billedet viser, så har jeg läkerol til den helt store guldmedalje.
Desuden er jeg overrasket over størrelsen. Da jeg bestilte chipsne, tænkte jeg: "De sender sikkert en lille bitte pose, som en smagsprøve", men nej. Det er en standard størrelse. Og Läkerol Dent, der troede jeg at de ville sende én pakke med tilfældig smag, men også her overraskede kvantiteten mig. Hele 4 styk (og den ene er endda dobbelt størrelse)

Alt i alt kan jeg sige at med dresslily.com, der skal man væbne sig med tålmodighed, og med freemarket.nu, der glæder jeg mig til de får nye varer, jeg kan vurdere (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar