TradeDoubler Verification

søndag den 2. marts 2014

ludomani

Okay, jeg har mistet kontrollen...

Jeg tog testen på www.ludomai.dk og i følge den test, så har jeg et problem med spil. Jeg troede jeg havde luret et system, hvor jeg altid øgede min saldo (ved at fordoble den tabte indsat) og troede jeg kunne vinde lidt penge.
Og jeg vandt da. Men det tog overhånd. Jeg satte en masse ind fra min stakkels konto, og mente jo at de kom tilbage igen så snart jeg vandt. Men når man ikke har særlig mange penge er det ikke sådan man skal komme ud af gæld på. Så inden jeg spillede mig selv fallit, har jeg taget den beslutning, at jeg slettede mine spillekonti (jeg havde 2). Og så vil jeg komme af med gæld på den gammelsdags facon. Arbejde, arbejde og mere arbejde. Og spare.

Det var hårdt at trykke accept på selvudelukkelsen, men jeg tror at det var fornuftigt. Det bliver et problem når man skal tisse, men man vil ikke forlade sit spil før man "lige vinder en gang til". Der ud kom jeg.

Min kæreste så mit papir, hvor jeg havde skrevet satsninger ned jeg ikke kunne fordoble, så jeg kunne vinde pengene ind igen. Han sagde, at det var starten til ludomani. Og han fik ret.

Det var bare så rart, at man kunne bruge sin tid på andet end lektier, hvor man bare koblede af og føle at pengene væltede ind. Men nu er det slut.
Jeg skal ikke have mere der giver dårlig samvittighed. Fra nu af skal der kun være god samvittighed, såsom at jeg er med i alle mine fag, jeg skal ses med en gammel veninde, der er arbejde til mig i næste uge og min kæreste og jeg fik købt 48 ruller toiletpapir til 85 kr.!

De små sejre tæller også (:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar