TradeDoubler Verification

tirsdag den 29. april 2014

De stressende to uger

Jeg beklager at jeg ikke har været aktiv på bloggen. Men der er nogle faktorer der har gjort at det nærmest har været umuligt at holde bloggen. Bl.a. har jeg manglet internet (netflix suger internet og penge), og så nærmer eksamens perioden sig, som stresser mig ufattelig meget. Og så har alle mine lærere smidt ekstra seminar ind i løbet af de to sidste uger, så de næste to uger er jeg nok heller ikke så aktiv her på bloggen. Men om to uger så står den på læseferie (og jeg glæder mig).

Og så skal vi da også lige vende min økonomi (som jeg jo ELSKER at gøre). Jeg har jo haft manglet internet p.g.a. netflix, så jeg har haft købt ekstra data, for at kunne se mere netflix. Set i bakspejlet var det nok ikke den bedste idé jeg har fået. Så nu har jeg afmeldt netflix, og bestilt en større mængde data (så jeg kan få styr på skolen og stadig hygge mig lidt med internettet).
Her i weekenden har jeg også brugt alt for mange penge på gave til min kæreste, som har fødselsdag den 12. maj. Er I klar over hvad kæder koster? (jeg vil så gerne skrive om den, men er lidt nervøs for at min kæreste af en eller anden årsag skulle få lyst til at læse min blog. Jeg er nemlig mega stolt af projektet, men jeg kan skrive om det efter den 12. maj).
Nå, men grundet den meget dyre gave, så har jeg nærmest ingen penge tilbage (godt at vi får penge i morgen), så man begynder at blive lidt kreativ. Jeg har hentet min mors gamle maskine til at lave cigaretter. Og når der nu ruller monetos ind på kontoen i morgen, så skal der købes en ordenlig røvfuld tobak, og så håber jeg at det kan spare mig for nogle penge i maj. Maj bliver nemlig en dyr måned. Der er mange fødselsdage og en konfirmation. Og så er der også lige dét med 1. maj i fælledparken, som jeg ikke helt ved endnu om jeg skal tage ind til (p.g.a. den dyre maj).

Nu går jeg jo på læseferie her om 2 uger, så mon ikke jeg kan finde en dag eller to til at arbejde lidt, så der kan fyldes mit hul på kontoen. Og så er der jo også den lille ting at jeg har snakket med min kæreste om at flytte sammen (som jo heller ikke er helt billigt).

Åh gud sikke en lang smøre. Jeg håber i overlevede, og jeg vil vende stærkt tilbage når jeg har lidt mere tid!

Ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar