TradeDoubler Verification

tirsdag den 6. maj 2014

Sko og stress

Der er kun en uge til læseferie, og de første eksamensdatoer er blevet offentliggjort. Og så skal alle lærere lige smide et ekstra seminar ind den sidste uge, så der er en del at se til i min lille container. Og så er der jo også alt det andet. 1 stk. konfirmation er overstået, så er der 1 tilbage. 700 fødselsdage (overdrivelse fremmer forståelsen, ikk? Der er vist kun 4), som alle forventer en gave. Plus at nu mangler de mig også på arbejdet.

Nå ja, og så skal min kæreste og jeg til fremskudt sagbehandling, for at finde en lejlighed (hurra!)

Midt i alt dette kaos, så skal man jo forkæle sig selv lidt. Jeg har skåret ned på købekaffe, sodavand og laver mine smøger selv, så jeg havde fortjent nogle sko!

Sko er jo en kvindes bedste ven (når man er fattig og ikke har råd til diamanter)

Men tjek lige disse lækre sko fra online-mode.dk 



Og der er massere af anledninger til at gå i dem.

Jeg vil nu læse videre til eksamen, inden jeg skal til seminar.

Så snart jeg får læseferie, så kommer der forhåbentlig mere aktivitet her på bloggen! (tiden er lidt presset)

Vi ses derude smukke mennesker <3




Dette indlæg er sponsoreret


Ingen kommentarer:

Send en kommentar