TradeDoubler Verification

fredag den 23. maj 2014

gode tider!!

Hold da helt sommerferie, hvor sker der mange gode ting for tiden. Okay, jeg kan ikke holde sommerferie endnu da jeg stadig mangler 4 eksamener, men der sker også en masse andet. Jeg fik et 10-tal til den sidste eksamen jeg var til (mundtlig kemi), og så skal jeg flytte. HELL YEAH!

Som I nok ved (hvis I har læst med på bloggen eller stalker mig på facebook), så var min kæreste og jeg til fremskudt sagsbehandling, omkring en bolig. En uge senere fik vi tilbud en ungdomsbolig. Det er helt vildt hvor hurtigt tingene går, taget i betragtning af at det er kommunen der styrer det. Men nu er min kæreste og jeg også et lidt specielt tilfælde, da vi jo bor i hver vores midlertidige bolig, og vi er kærester og gerne vil flytte sammen, fordi:

1) Fordi vi er to kan vi betale en højere husleje, og derfor er der flere muligheder.
2) De kommer til at have 2 lejligheder frie, til folk der har brug for dem (hjemløse).

Så den næste tid bliver spændende med eksamener og flytning, og om vi kan holde hinanden ud under samme tag (og på lidt plads).

Vi er begge skræmt fra vid og sans, eftersom min kæreste havde en skidt oplevelse med a bo sammen med folk og at jeg aldrig har prøvet det før. Men samtidig er vi mega spændte og glæder os og lykkelige. Nu har vi snart været kærester i 2 år, så at flytte sammen må være det næste skridt.

Personligt glæder jeg mig til at indrette et hjem, sammen med min udkårne. Og at lægge budget (jeg har lavet et cirka budget, men det jo sjovere at lave et reelt budget).

Jeg kan nærmest ikke vente til sommerferie og flytning, og vores happily ever after (so far).

Jeg glæder mig til at dele opdateringerne, omkring flytningen og indretningen, med jer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar