TradeDoubler Verification

tirsdag den 13. maj 2014

Dagen før eksamen

Godmorgen smukke mennesker <3
Jeg sidder og forbereder mig på eksamen imorgen (rent mentalt, jeg burde nok læse) og kom til at tænke på, at man jo ikke har sin mobil med ind til forberedelsen. Så hvordan holder man så øje med tiden?

Hvis ikke man har et fancy armbåndsur, så er dette en mulighed! Et sygeplejeur! De kan også bruges selvom man ikke er sygeplejeske. Og så fås de i funky farver, plus man får et ekstra batteri med. 
Lige nu koster de kun 129 kr. på sygeplejebutikken.dk 


Urene kan købes her
Jeg begynder at blive lidt nervøs for eksamen. Dansk er jeg ikke super nervøs for, den kan jeg i hvert fald godt bestå, så er det bare om jeg kan få en flot karakter. Kemi derimod, så mangler jeg stadig at få et bevis fra KVUC. Uden den kan jeg ikke tage til eksamen, og jeg skal op her om en uge.
Jeg begynder at blive lidt stresset over eksamen. Men mon ikke det går?

Ses smukke mennesker <3




Indlægget er sponsoreret






Ingen kommentarer:

Send en kommentar