TradeDoubler Verification

søndag den 11. maj 2014

flyttetanker

I torsdags var min kæreste og jeg til fremskudt sagbehandling for at skrive os op til en lejlighed. Og når man skal flytte så skal der jo indrettes. Og jeg er vild med farver, og disse lamper ser mega nice ud! De er så meget mig (især hvis der er et par stykker, i forskellig farve)
De er fra lavprisvvs.dk, og de har en del funky lamper.



Jeg glæder mig til at flytte sammen med min kæreste. Vi har snart været kærester i 2 år, så det burde jo komme på et tidspunkt. Men selvom jeg er spændt, så er jeg også lidt nervøs, fordi jeg har aldrig boet sammen med andre. En af vores krav til lejligheden var at der skulle være en dør vi kunne lukke (og smække med) hvis vi havde brug for lidt alenetid.

Udover disse lamper, bliver indretningen nok en blanding af hvad vi hver især har (vi har ret meget l..t. Eller jeg har i hvert fald).

Jeg håber I har en dejlig weekend!

Ses smukke mennesker <3

Lamperne kan findes her:
http://www.lavprisvvs.dk/shop/pendler-loftlamper-7804c1.html

Indlægget er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar