TradeDoubler Verification

onsdag den 10. september 2014

status 10. september

Okay, mit sidste indlæg lovede jeg at blogge noget mere, og det fik jeg vidst ikke lige overholdt. Jeg troede at starten af et skoleår betød mere fritid, så jeg kom til at lave for mange aftaler. I to uger har jeg været ret så stresset. Der skulle passes skole, møde med mentor, møde med kontaktperson, opstart i gruppe og så skulle jeg have lavet min tattoo. Og hele eventyret med tatoveringen var lidt sær.

Jeg vågnede kl. 7 (havde en alarm sat til kl. 7.30) af et mareridt om at jeg var kommet for sent til min tid. Planen var at jeg skulle mødes med en veninde kl. 11 og så skulle jeg tatoveres kl. 12. Lige inden jeg skulle ud af døren, blev jeg ringet op, om tiden kunne rykkes til kl. 14. Jeg tænkte at så kunne min veninde og jeg jo tulle lidt rundt inde på strøget. Da klokken blev kvart over 12, blev jeg ringet op igen om aftalen kunne rykkes til kl. 19. Okay, så tog vi hjem til min veninde fordi jeg skulle se hendes nye lejlighed. Og vi var trætte! Min veninde var alt for træt til at tage ind til byen igen, så jeg ik en anden veninde til at tage med. Jeg nåede dog at blive nervøs for at jeg skulle gå derind alene. Men det lykkedes! Og jeg fik min tattoo! En bonus ved at det blev så sent var at jeg fik rigtig meget tid i København.

Men al den stress har trigget mig lidt, og skal i dag til lægen omkring noget depression. I mandag gik det helt galt, og min kæreste måtte ringe til vores kontaktperson. Jeg kunne ikke stoppe med at græde.

Jeg har ikke haft tiden eller overskuddet til at blogge, og jeg håber at jeg kan få noget hjælp hos lægen (eller en henvisning til psykolog/psykiater/gruppeforløb).

Jeg har idag fået lavet og afleveret engelsk lektier, for jeg nægter simpelthen at lade psykisk nedgang gå ud over min skole.

Håber I alle sammen har det godt!
Ses smukke mennesker <3

P.s. jeg håber at jeg kan få blogget lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar