TradeDoubler Verification

tirsdag den 7. oktober 2014

Rengøringsvanvid

Jeg er måske ikke så meget et ordensmenneske som jeg gerne ville være, men når det roder for meget omkring mig (og i mit hoved), så skal der gøres noget. Jeg har endnu ikke lært at kontrollere rodet i mit hoved, så når det er rigtig slemt så rydder jeg op og (forsøger at) gøre rent. Igår havde jeg det sådan. Der var alt for meget rod og tankemylder i mit hoved, så jeg gik i gang. Jeg fik vasket op, støvsuget, gjort rent på badeværelset og tørret alle bordene af. Og det føltes fantastisk! Her var pludselig meget mere plads, og mit hoved kunne slappe af. Men jeg føler stadig ikke at det er nok. Jeg mangler virkelig nogle redskaber til at styre mine tanker og min depression og min angst.

Jeg beklager meget at bloggen har stået stille, men der sker ikke sønderlig meget i mit liv for tiden. Vi (min kæreste og jeg) tilbragte weekenden hos svigerforældrene, hvor jeg var med til zumba og fik lagt et pulsespil på 1000 brikker fra fredag til lørdag.

Jeg har spillet ufattelig meget cookie clicker og har set første sæson af Dexter på netflix. Nå ja, og lavet lidt lektier og været alt for mange gange hos lægen (4 gange i september måned).
Desuden så er der lavvande på min konto, og ikke nogen mulighed for at komme på arbejde i nærmeste fremtid, så det bliver en stram måned. Heldigvis har min kæreste nogle mega søde forældre der har fodret vores fryser, så vi ikke sulter (vi har stadig penge til mad, men alt det der ikke bruges til mad bliver sparet op til vores tur til Paris).

Men som sagt så sker der ikke sådan sønderlig meget (og da slet ikke noget der er værd at blogge om).

Jeg håber da snart at der kommer noget interessant, som jeg kan blogge om.

Nå ja, så er der kommet nogle nye ting på min tictail, hvis I er interesseret i noget tøj (Der er blandt andet en masse herrebukser, men der er også tøj til tøser)

Vi ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar