TradeDoubler Verification

søndag den 19. oktober 2014

to fitness or not to fitness

Sikke en regnvåd søndag. Man ville gerne ud og få lidt frisk luft og se på det flotte efterår, og naturens farveændring. Men lige nu er det bare koldt, gråt og vådt. Så dagen har stået på lektier. Og internet. Og selvrealisering. Kombinationen af internet og manglende selvtillid, fik mig til at falde over dette tilbud: gratis oprettelse hos fitness world - tilbuddet gælder til den 20.oktober (hvilket er imorgen). Jeg har tidlige overvejet smiley fitness, da de har pole fitness, som jeg enormt gerne vil prøve. Hagen ved Smiley fitness er at det koster 250 kr/md, og det er nogle penge jeg ikke lige føler at jeg har. Men i fitness world koster det kun 150 kr/md. Plus at min lillebror og farbror også er knyttet til fitness world (min lillebror har ganske vidst ikke været dernede endnu, men min farbror bor næsten dernede), og så ville man jo have nogen at træne med.

Men 150 kr/md er også en slags penge, og jeg har tidligere være medlem af fitness world. Min selvdisciplin var på højde med min lillebrors. Det er ikke altid man lige magter at skulle afsted for at svede og pruste og stønne, mens en masse bodybuilder-typer og fitness-entusiaster kigger på ens juleflæsk der har formeret sig år efter år. Men på den anden side så siger myndighederne at vi skal bevæge os 30 minutter om dagen, og desuden udløser hjernen endorfiner, som gør én glad, når man dyrker motion.

Vi bor i en ret lille lejlighed, så mine gåture til kaffemaskinen kan nok ikke klassificeres som motion. Og hvordan skal man få 600 gram frugt og grønt ind i hverdagen? Og findes der 6 forskellige slags grønt?
Jeg kunne nok få en masse gavn ud af at få rørt mig, men kan det veje op for den dårlige samvittighed man får når man kigger i en næsten tom pung, hvor indholdet er reduceret til et ubrugt fitnesskort?

Jeg vil skam gerne, men motivationen mangler. Burde man få losset sig selv i gang, og få kickstartet nytårsfortsættet? Og så man med god samvittighed kan sætte julestegen til livs med alt hvad der tilhører?

Jeg må se hvad mavefornemmelsen (og kontoen) siger i morgen, og så må jeg tage en beslutning der!

Hvordan får I motivationen til at træne?

Hav en fantastisk regnfuld søndag I smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar