TradeDoubler Verification

torsdag den 16. oktober 2014

Lægetid og healing

Endnu et lægebesøg overstået. Jeg har jo lidt depression og socialfobi, som jeg går og slås med. Og er efterhånden træt af at gå og vente på at få det bedre. Det er gået op for mig, at der ikke kommer nogen og redder mig, hvilket pisser mig lidt af. Det betyder jo at jeg skal gøre det selv. Til lægen fik jeg endelig mokket igennem, at jeg ville have en henvisning til et pakkeforløb. Så nu skal jeg vente på at høre fra dem. Samtidig er min dosis af setrelin fordoblet. Hurra! (Ironi kan forekomme). Jeg er ikke fan af kemisk fremstillet medicin, så for at hjælpe mig selv lidt på vej har jeg købt nogle healingsten.
Ikke at sten har hjulpet før, men jeg er meget fascineret af dem.

De er ved at blive renset, så kan jeg forhåbentlig snart komme igang med at bruge dem. Hvis jeg havde penge nok så havde jeg købt hele butikken, men jeg prøvede at begrænse mig. Udvalget blev således:

Selenit - Selenit forstærker og oplader andre sten og hjælper én med at finde årsagen til en udfordring, da den går lige til sagen. Den trækker lyset ind og hjælper dig med at forstå. God at bruge ved bl.a. fjernhealing.

Smør Jade - Smør jade kan kun gøre glad. Man kan næsten mærke det helt nede i maven, når man holder stenen. Denne glæde giver troen på sig selv og troen på, at intet er umuligt. Læg den under hovedpuden, hvis du vil frigøre det, der blokerer dig i løbet af natten.

Akvamarin - En rigtig glædessten. Giver lethed, munterhed, humor og mod. Den nedbryder selvdestruktive tanker. Den viser os hvor unødvendige de er.Den lærer os at tro på overflod og tryghed ved verden.

Lavendel jade - Healer på følelser som omhandler manglende tillid og respekt, skepsis, mistro og mindreværdsfølelsen, da den healer vores Solar Plexus. Den øger din evne til at huske og forstå dine drømme.

Rhodonit - Rhodonit virker dæmpende på uro og forvirring. Angst, bange forudanelser og traumer kan afhjælpes med Rhodonitten. Hjælper med at åbne dit hjerte og tilgive.

Der er lidt et tema bland de 5 sten jeg har valgt. Selenitten er med til opladning af de andre sten, og de andre omhandler angst og mindreværd. Dette er et forsøg på at redde mig selv (da der tilsyneladende ikke er nogen der redder mig for mig).

I må have en fantastisk torsdag allesammen <3

P.s. har I nogle erfaringer med healende sten?

Stenene er købt i Pusterummet i Hillerød

Ingen kommentarer:

Send en kommentar