TradeDoubler Verification

tirsdag den 31. marts 2015

Postkort fra Bornholm #3

Idag sker der ikke så meget. Jeg startede dagen med at tæve min mor og lillebror i 500.
Vores ben er efterhånden sig selv igen, så vi skal snart ud og gå igen.

...

Okay okay, der skete ikke synderligt meget den dag, men vi fik set nogle små sidegade i Nexø.
Og så skulle vi jo slappe af inden det store brag af en 70 års fødselsdag, dagen efter.

Sikke en fest. Jeg blev alt for fuld, var oppe og synge med musikeren, og fik danset med min nu 70 år gamle farfar. Det lykkedes mig også at smide min mobil væk, så jeg er hjemkommet fra Bornholm uden.
Man føler sig helt nøgen uden sin mobil. Desuden er min computer til reparation, så jeg har ikke så mange underholdningsmuligheder tilbage. Og så er der langt fra Bornholm til Hillerød.

Vi har brugt 5½ time idag, på at komme hjem, så nu har jeg stjålet kærestens computer, så jeg kan få min daglige dosis pinterst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar