TradeDoubler Verification

søndag den 15. marts 2015

Turning point

For ca. 2 uger siden fik jeg arbejdsdiagnosen skitzotypisk sindslidelse. Sikke en mundfuld. Der sker rigtig meget omkring mig lige pt. Og det er en af grundene til at jeg ikke får blogget.

Så sammen med diagnosen fik jeg medicin og 2 års forbrug af opus (ved ikke hvad det står for)

Udover at jeg skal arbejde med mine tanker, så kommer der snart eksamner og terminsprøver. Så skolen fylder også lidt. 

De nye omstændigheder gør at jeg må vælge noget fra. Og er ked af at det er gruppen der må gå på stand by. Jeg har fået rigtig meget ud af gruppen, og den er fyldt med skønne mennesker.

Så lige pt sker der en del, jeg håber jeg kan klemme et blog indlæg ind en gang i mellem.

Fordi I er dejlige, så får I et billede af mit seneste nail art projekt.

Ses smukke mennesker! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar