TradeDoubler Verification

fredag den 27. marts 2015

Postkort fra Bornholm

Dag 1

Hele familien er taget mod Bornholm for at fejre min farfars 70 års fødselsdag, og turen over vandet var lidt for actionpacked. Vi stod pludselig stille og hørte over højtalerne, at der var ildebrand. Jep der var ild i min færge.

Jeg har været på Bornholm et par gange efterhånden, og eftersom jeg ikke svømmer så godt, så har jeg altid set sikkerhedsindstruktionen der kører. Denne gang fulgte jeg ikke med. Heldigvis fik de det under kontrol, og vi overlevede (surprise!). Bussen holdt tilbage for os, hvilket betød at vi ikke skulle vente i 2 timer på den næste.
Vi sidder nu i bussen kl. 22.57 og vi tog afsted kl. 17.30.

Og nu kom en masse fulde unge mennesker ind bussen. 

Er vi der ikke snart?

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar