TradeDoubler Verification

lørdag den 17. december 2016

Snart 2017

Nu nærmer vi os slutningen af 2016, og jeg har desværre ikke blogget så meget som jeg godt kunne have tænkt mig. Men slutningen af et år betyder, at man begynder at kigge tilbage på året der er gået, og begyndelsen af et nyt, betyder (for mange mennesker) nytårsforsæt. Fordi når tingene ikke går som man havde håbet, så vil man lave dem om i det nye år.
Som sagt, så fik jeg ikke blogget så meget som jeg gerne ville i det forgangne år, og for at være ærlig så glemmer jeg tit at jeg har en blog, hvilket jeg synes er synd. Jeg er blevet rigtig inspireret af Bullet Journals (ment på den måde at jeg har en opslagstavle på Pinterest omkring det), og jeg vil så gerne lave en Bullet Journal, for at kunne måle mine fremskridt i forhold til fx mine nytårsforsæt (men også mål indenfor mental udvikling, som jeg også kæmper en brag kamp for). Problemet ligger i, at jeg er rigtig god til at få idéer til hvordan jeg kan systematisere min dag og hvordan jeg kan nå mine mål, men når det kommer til at udføre det jeg har sat mig for, så går det knap så godt.
Derfra fik jeg endnu en "genial" idé: Jeg vil blogge noget mere. Det er lidt ligesom en Bullet Journal, men processen er ikke lige så lang, da man med en blog bare kan skrive og trykke "udgiv". I en Bullet Journal skal (/kan) man tegne, lave skemaer, farvelægge og gerne skrive i den hver dag, hvilket lyder som en langsom process, og dét er nok grunden til at jeg ikke kommer i gang.
Dét er blot én ting jeg gerne vil ændre i det nye år: Jeg vil blogge lidt mere.
Måden jeg vil gøre det på er, at jeg vil lave nogle af de der 30 dages challenges. Jeg vil dog skrive dem på én gang, og så kun udgive ét om dagen. Det bliver spændende om jeg kan overholde det :P
Jeg håber lidt det kan kickstarte min blog igen, så den bliver interessant for andre at læse (Selvom det nok mest kommer til at handle om mig, mig, mig).
Den første challenge jeg vil lave hedder "30 days of blogging challenge", hvor I kan få et større indblik i hvad der foregår i mit hoved, og så jeg får gang i de små grå.
Min plan er at udgive dem løbende i januar måned, så mon ikke der kommer lidt indlæg inden?
Jeg krydser i hvert fald fingre for at det lykkedes for mig at skrive noget mere i 2017.

Vi ses snart, smukke mennesker <3
   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar