TradeDoubler Verification

torsdag den 11. november 2010

julegavetænkning i november

jeg ved godt det er for tidligt at tænke på julegaver, men inderst inde ved man godt, at der kan ikke købes noget brugbart i december måned fordi at er nisser, julepynt og flæskesteg.
Og så er der de der mennesker man bare ikke VED hvad man skal finde på til (og det som regel hankønnet).
Og nu snakker jeg ikke om "manden der har alt", fordi ham kan man som regel finde noget til (ellers er der altid en milliard idéer, hvis man tjekker div. magasiner). Jeg snakker om "manden der intet mangler". Jovist kan man da snyde lidt ved at bruge "mdha"s (Manden Der Har Alt) ønskeliste. Men "mdha"s ønskeliste består af f.eks. læderknopper til gearstangen og andre faktisk ligegyldige ting. Ting som "mdim" (manden der intet mangler) ser som spild af penge (gætter jeg på).

Der er meget forskel på at have alt og intet mangle. Hvis man har alt, så har man også en masse skrammel, og hvis man intet mangler så kan det godt være man ikke har så mange ting, men man har det fint med de ting man har.

Jeg kommer bare til at tænke på Tove Ditlevsens digt "de evige tre", søg den på google, den er faktisk meget sød (:

Men hvis I kender én som intet mangler (eller har alt) så kan man evt. være kreativ, ved at lave et kneppekort (det foreslås dog at de nok mest er en gave til kæresten, manden eller konen, og nok ikke er velset af forælde af nogen form) men man kunne også give en oplevelse (der er nemlig kommet en række boxes med forskellige oplevelser som f.eks. vinsmagning og faldskærmsudsping, som kan købes i føtex), en tur i biffen (der kan købes gavekort til den slags i f.eks. føtex) . Man kan også være godhjertet og give en ged eller en sæk ris. Røde kors eller UNICEF har nemlig sådanne gave man kan give, dog får man ikke en ged eller en sæk ris, de bliver derimod sendt til Afrika og så printer man et kort ud, hvor der står at man har fået en ged til Afrika.

Men mine julegaveindkøb kommer først til at foregå i december, da jeg ikke får penge før-.-

- Kylling

Ingen kommentarer:

Send en kommentar