TradeDoubler Verification

søndag den 7. november 2010

Please, enjoy my bitterness!

Sidder lige og tænker på situationen med mit "gamle" liv.
Det er nemlig lidt trælst at ens bedste venner pludselig ikke svarer, og når man endelig ser dem, føles det som om de ikke vil snakke med én. Og så er der én der har lånt en film af mig, for en milliard år siden, men hun svarer heller ikke, og jeg savner min film. Savner da også hende, men efter vi blev uvenner for et halvt år siden har vi ikke rigtig snakket sammen. Og så er der én til. Hun var ikke en ven men en klassekammerat, som arrangerede introtur i august måned. Dertil skulle vi betale 300 kr (tror jeg nok) og vi ville få 150 kr igen når underklassen havde betalt. Alle har også fået deres penge tilbage UNDTAGEN MIG, fordi jeg har droppet ud. Men det er en måned siden hun skrev til mig at hun ville overføre dem. Så jeg er en smule bitter lige nu.

Hvad gør man når man forgæves skriver til sine gamle venner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar