TradeDoubler Verification

onsdag den 6. august 2014

Pointshop

Jeg er lige faldet over denne hjemmeside, hvor man optjener point og kan bruge pointene i deres shop. Siden hedder pointshop.dk.
De har ret mange lækre ting som parfume, neglelakker, pandora vedhæng og meget andet. Dog skal der ret mange point til, men hvis man er villig til at udfylde spørgeskemaer, få nyhedsbreve og tilmelde sig konkurrencer, så kommer man ret hurtig op på de point man skal bruge.

I er velkomne til at bruge min referencekode (tror jeg det hedder): RAE13659779, og udfylder jeres indstillinger, så er de første 500 point allerede i hus.

Jeg er en sucker for gratis ting, men jeg ved at jeg skal være skeptisk overfor disse sider. Men den virker meget troværdig. Man skal nok være lidt omhyggelig omkring hvilke tilbud man benytter sig af, da nogle af dem koster penge. 

Ville I skrive jer op til sådan en side for at få gratis ting?

Ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar