TradeDoubler Verification

søndag den 29. november 2015

wishing boards #1


I min torsdagsgruppe snakker vi ofte om wishing boards, og jeg er vild med idéen. Pointen er at visualisere sine drømme, og gøre dem tydelige. 
Dette wishing board er møntet til på torsdag (d. 3. december), hvor gruppen skal til et arrangement  kaldet "boost dit selvværd". Arrangementet går ud på, at der kommer en kosmetolog, en frisør og en stylist, som skal guide os, til at pleje vores ydre, for at få det bedre med vores indre.
Jeg glæder mig, da det ser ud til at jeg når mit nytårsforsæt inden året er gået. Mit nytårsforsæt for 2015 var nemlig at jeg ville til frisøren, og blive klippet (Da jeg er en fattig studerende, klipper jeg mit hår selv, men har ikke gjort det længe, da jeg forsøger at få langt hår).
Men i hvert fald får vi muligheden for at få klippet spidser. 

Som sagt så glæder jeg mig til arrangementet, da det minder om de der amerikanske make over shows, som jeg elsker.

wishing boards #1


wishing boards #1 by cecilie-kylling-diemer featuring a black shirt




Betydning af mit wishing board:
Batman-toppen skal symbolisere Anna Akana, da hun kunne finde på at gå i den top (Anna Akana er skuespiller og youtuber, og hun lægger nogle tankevækkende videoer op. Se hendes videoer her). Desuden synes jeg at toppen er nice, og når jeg har tabt mig, så står den øverst på ønskelisten.
Det næste billede er af Drew Berrymore. Jeg synes billedet var rart, og Drew Berrymore virker så meget nede på jorden, og jeg tror, at jeg vil føle mig som en berømthed på torsdag.
Billedet med damen i sweateren, er med da vi får forplejning, og stemningen på billedet minder meget om vejret. Koldt og med udsigt til hygge. Sådan gad jeg godt være, sådan helt stille og rolig, og bare putte mig ind i en sweater med en kop kaffe.
I nederste venstre hjørne er der et billede der for mig symboliserer frihed og vind i håret. Jeg føler mig lidt fanget for tiden, så jeg skal øve mig i at give slip, både på tanker og på kroppen.
Skoene var bare søde, og passer ikke rigtig til vejret, men måske til sommer vil de være supercute til en nederdel.
Beauty står midt i det hele, for det er jo det det i bund og grund handler om på torsdag. Vi skal gøres lækre, på vores egne præmisser og skønhed er en stor del af det. Vi skal have defineret hvad skønhed for os er.
Sidst men ikke mindst, ordet "Cool Cat", for det vil jeg også gerne være. Slank, smidig og mystisk.


Dette er det første wishing board lavet på polyvore. Jeg håber på at jeg i fremtiden får lavet nogle flere boards til at pryder bloggen (også så jeg kommer lidt i gang igen).

Vi ses I dejlige, smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar