TradeDoubler Verification

tirsdag den 24. november 2015

wishlist anno 2015

wishlist anno 2015

wishlist anno 2015 by cecilie-kylling-diemer featuring star home decor

Dette er en lille collage af ting jeg ønsker mig. Noget er skrevet på ønskelisten, andet er på min mentale ønskeliste.

På min fysiske ønskeliste ligger bl.a. :
Vinterstøvler
skoreol
gavekort til tøjbutikker (så jeg kan få nogle bukser, for er i total mangel)
En bog til tanker

På min mentale ønskeliste:
En rød (læder) sofa
sukkulenter (mest fordi jeg tror jeg kan holde dem i live)
Et kranie (Jeg synes de er smadder flotte, men ved ikke om jeg ville kunne have et dødt dyr i stuen)
Sweatshirts (mest til at holde varmen i den kolde tid)

Hvad ønsker I jer til jul?

ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar