TradeDoubler Verification

mandag den 16. januar 2017

godmorgen





Godmorgen derude i blogland <3

Som I nok har læst jer frem til i tidligere indlæg, så er jeg i tvivl om hvad jeg skal gøre med mit liv. Nu er jeg så kommet på den skøre idé, at jeg vil vlogge på youtube. Dog har jeg brug for hjælp. Fordi hvordan kommer man lige igang med det? Det er ikke fordi der sker så super mange interessante ting i mit liv, så hvad kunne I godt tænke jer at se? Eller hvad ser I normalt på youtube?

Personligt (og faktisk lige nu) ser jeg fx Dodger's "Saturday Morning Dooger", hvor hun snakker med fans over chat, og åbner pakker hun har fået fra dem. Derudover kan jeg se en hel spilleliste med nogen der spiller et spil, og gerne et spil med en god historie, som fx spillet "The Cat Lady" med Jesse Cox eller "Mad Father" med Markiplier.


Jeg er dog ikke så god til at spille computerspil (andet end "Binding Of Isaac"), så tror ikke det bliver en særlig stor del af min kanal. Men har overvejet lidt at lave noget "Room tour", hvor jeg viser min lejlighed frem, men udover det er jeg ret blank omkring hvad der skal foregå.

Har I nogle gode idéer til hvordan man kommer igang, eller til hvad der evt. kunne foregå? Kender I nogle sjove "Tags" man kunne lave?
Og skal jeg snakke dansk eller engelsk?

Ses derude smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar