TradeDoubler Verification

onsdag den 6. oktober 2010

en glædes dag

Så kom dagen endelig
Dagen hvor jeg fik at vide at jeg er kommet ind på produktionskolen : D
Så nu glæder jeg mig super meget til mandag. Og det med kommunen blev ordnet utroligt nemt :)
Og så i morgen kommer min kæreste hjem fra Budapest, så det bliver også skønt <3
Idag skal jeg have ryddet lidt op så jeg får et overskudsværelse istedet for et underskudsværelse. Og så er jeg på vej til fremtiden : D
Min oprydning er dog lidt hindret af en fod der gør mega ondt, og at min mor og lillebror er hjemme.

Jeg ejer 3 guitarer og kan ikke spille på dem, så jeg tænkte jeg ville sætte dem i skuret. Men da jeg gik ned med den der hedder Ulrik, kunne jeg simpelthen ikke få mig selv til at sætte ham dernede. Så han kom med op igen.

hmm, værelset rydder ikke sig selv så jeg må nok gøre noget ved det.

Peas out (of the pod)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar