TradeDoubler Verification

søndag den 3. oktober 2010

Hvad vil du være når du bliver voksen?

"Hvad vil du gerne være når du bliver voksen?" er nok en af de spørgsmål man får flest gange i livet af flest forskellige mennesker. Der er nogen der ved det. Altså hvad de selv vil være, ikke hvad jeg vil være. Nogen prøver at bilde mig ind, at de ved hvad jeg vil være. Min mormor synes jeg skulle være grafisk designer. Det synes jeg ikke, for det er ikke noget jeg interesserer mig for. Jeg ved ikke hvad jeg interesserer mig for. Simpelthen. Hvilket bekymrer min mor og min mormor, som nu har fundet ud af de synes jeg bliver alkoholiker. Problemet er at jeg drikker ikke mere end så mange andre unge, og jeg kan godt sige fra overfor alkohol.
Jeg er 18 år og har ingen idé om hvad jeg vil være. Jeg har svært ved at finde noget der interesserer mig, fordi da jeg var mindre måtte jeg ikke prøve at gå til ting jeg gerne ville prøve. Og tror at hvis jeg måtte ha' gået til noget holdsport ville jeg have nemmere ved at snakke med folk jeg ikke kendte. Hvis jeg måtte ha' gået til kampsport ville jeg nok ikke være så bange for at blive slået ned og voldtaget. Og hvis jeg måtte ha' gået til spejder ville jeg nok være gladere pga. alt den friske luft man ville ha' fået (Og så synes jeg at folk der har gået til spejder er mega seje). Men jeg måtte ikke, og tror det har begrænset mig.

Min største barriere er nok jeg ikke tør snakke med mennesker. Jeg er rædselslagen, og jeg ved ikke hvorfor. Ved ikke hvad de skulle kunne gøre ved mig, men får ubehag hvis jeg bliver ladt alene med folk jeg ikke kender. Jeg kan ikke selv tage initiativ til at snakke med folk, så håber altid at de tager initiativet og snakker med mig. Og så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal sige eller snakke om.
Så at lave noget med mennesker bliver en ret stor udfordring for mig.

Jeg er helt lost med hensyn til fremtiden, men håber at I andre finder ud af hvad I vil være når I bliver store.
Her er et standard svar I kan bruge hvis I ligesom jeg heller ikke ved hvad I skal være:

"Hvad vil du være når du bliver stor?"
"ældre"

Peas out (of the pod)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar