TradeDoubler Verification

søndag den 3. oktober 2010

min barndomsby

Hvad sker der for min barndomsby Hillerød?
Den er ved at miste farven og livsglæden. Jeg gik forbi parkerings-huset ved indgangen til slotarkaderne, og de har valgt at male den glade gule farve over med en asfalt-grå farve. Nu ser den helt trist ud, og som om den er ved at græde.
Så kan man også læse at Hillerød kommune vil lukke støberihallen og musikskolen. Hvor skal man så gå hen for at opleve noget? Jeg er ikke den eneste der har været i støberihallen for at høre fed/anderledes/nice/chill musik eller har været til nogle ekstremt fede comedy-shows, der har været afholdt i den gamle bygning. Og hvad skal der så blive af de unge? Nu hvor man tager det eneste sted i Hillerød, hvor man kan hygge sig en fredag aften (altså i smedjen. Man kan selvfølgelig tage på posen, men vejret er ikke til det så meget mere) så tror jeg at de unge tyr til andre metoder, og begynder at begå kriminalitet.
Man bliver så trist af alle de grå farver som de nye bygninger får. Det slår folk ihjel.
Vi må kompensere får de kedelige farver og træder i det regnbuefarvet tøj :)

Det bliver nok min plan

peas out (of the pod)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar