TradeDoubler Verification

torsdag den 5. september 2013

30 days blog challenge - Dag 2, 3, 4 og 5

Som skrevet tidligere, så havde jeg helt svedt ud om denne challenge, så her er en opsamling af de dage jeg glemte:

Dag 2: Kælenavn
Jeg bliver kaldt for kylling og er blevet kaldt det i snart 6 år. Historien bag er faktisk slet ikke så interessant. Jeg havde en veninde som havde en kæreste som kaldte en af sine venner for kylling. Min veninde syntes at det passede så godt til mig, så jeg præsenterede mig som kylling, overfor hendes venner, og så har navnet bare hængt ved. Men jeg er ret glad for mit kælenavn. Det er som om Cecilie og Kylling er to forskellige personer. Cecilie er den formelle mig, der står på klasselisten, postkassen, sygesikringsbeviset og i det offentlige system. Kylling er den søde, skøre, sjove og hyggelige mig. Jeg er mere tryg når folk kalder mig Kylling, fordi så kender folk mig på den "rigtige" måde. Selv min svigerfamilie kalder mig Kylling, hvilket jeg synes er skønt.

Dag 3: Stjernetegn
Jeg er født den 8. februar, hvilket gør mig til vandbærer. Og jeg tror på at stjernetegn kan fortælle meget om ens personlighed. Vandbæreren er overtroisk, loyal og drømmende. Det er jo lige mig. Jeg havde en gang en kop med mit stjernetegn. Desværre gik den i stykker, og det blev jeg rigtig ked af, da det var min yndlingskop.

Dag 4: Dine første
åh gud, så skal jeg tænke tilbage. Det første jeg kan huske, er den aften min lillebror blev født. Jeg var næsten 4 år, og nogle mænd i orange dragter hentede min mor. Jeg var helt hysterisk og gemte mig under sofabordet. Min farbror passede mig indtil min mormor kom. I min erindring ville jeg ikke være sammen med min farbror, men har senere fået at vide, at jeg spurgte: "Hvor er min Torben?".
Mit første kæledyr var en kat, ved navn Mis (meget opfindsomt). Den blev 13 år gammel, og det var bestemt ikke en kælepotte.
Hmm. Der er jo mange første. Hvis der er nogle bestemte første, I vil vide, så skriv gerne en kommentar.

Dag 5: Hvad er dine mål?
Først og fremmest er det at få en hue om 3 år. Jeg har flere drømme end jeg har mål. Mål er ambitiøse og jeg er ikke ambitiøs for noget lige pt. Jeg skal have en hverdag op og køre før jeg kan sætte mig nye mål.

Det var så en lille opsamling af de dage jeg glemte. Vil I vide mere om lille mig, så skriv gerne en kommentar (:

Ses derude smukke mennesker <3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar