TradeDoubler Verification

søndag den 1. september 2013

30 days blog challenge - Dag 1

Jeg vil nu de næste 30 dage, forsøge at blogge hver dag efter denne skabelon. Jeg har ikke blogget så meget på det seneste, og dette vil være en god måde for jer, at lære mig lidt bedre at kende.

Dag 1: Dit fulde navn
Mit fulde navn er Cecilie Diemer Pedersen. Min farmor ville gerne have haft at jeg hed Maria, men eftersom det var min mor der bestemte, kom jeg til at hedde Cecilie. Hun valgte navnet Cecilie fordi hun var i praktik i en børnehave, hvor der var et virkelig sødt barn der hed Cecilie.
Umiddelbart er jeg ikke tilfreds med mit navn, da der i mit hoved, hører en bestemt personlighed til navne. Fx Cecilie lyder som en snob. Jeg kender dog ingen med mit navn, der er snob, men det lyder bare sådan. Jeg synes også at hvis man hedder Camilla, så er man hestepige og man er en bølle, hvis man hedder Benjamin. Det er noget vrøvl, og lidt dumt at dømme folk ud fra deres navn.
Cecilie stammer fra latin og betyder blind. Der er nok en grund til at man ikke snakker latin mere, for jeg kan da se. Gad vide hvad det latinske ord er for pige-med-for-lidt-krudt-i-røven-og-for-meget-krudt-i-hovedet er?

Ses i morgen smukke mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar