TradeDoubler Verification

søndag den 8. september 2013

30 days blog challenge - Dag 6, 7 og 8

I weekenden fik jeg brugt en hel dag på at spille Binding of Isaac. Intet vigtigt. Eller jo, jeg fik afleveret e-learning i dansk. Men nu til challengen.

Dag 6: Hvad ville du ønske du var god til?
Jeg ville ønske jeg var bedre til at åbne munden og sige noget. Jeg har nemlig social fobi, så jeg sidder ofte ret akavet i et hjørne for mig selv.

Dag 7: Beskriv 3 styrker ved dig selv.
Jeg er fantasifuld, kreativ og.... okay ikke fantasifuld nok.

Dag 8: Beskriv 3 svagheder ved dig selv.
Min sociale angst, manglende evne til at fokusere på en opgave og så er jeg elendig til at rulle smøger.

wow.
Én uge inde i min challenge og dette er hvad jeg kan hamle op med?
Jeg må snart finde noget mere interessant at skrive om. Har I smukke mennesker derude nogle forslag, for ud fra dette indlæg kan man se hvor tom min hjerne er.

Skriv endelig en kommentar.

Ses lækre mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar