TradeDoubler Verification

mandag den 23. september 2013

Den der blog challenge?

Med alt det der sker lige for tiden, havde jeg da helt glemt min blog challenge. Så ved I hvad? I får sgu hele smørren nu (: (Mere eller mindre)

Dag 9: Hvad tror du oftes folk misforstår ved dig?
Hmm, jeg håber da ikke folk misforstår mig. Jeg forstår ikke engang mig selv, så det er svært at vide om folk misforstår mig eller bare forstår mig på en anden måde.

Dag 10: Et kendis crush
Jason Segel. Jeg synes han er vildt nuttet.

Dag 11: Din værste frygt
Min værste frygt er at blive glemt, hvilket faktisk er sket. Jeg var i Berlin med min klasse i 10. og jeg sagde til min lærer, at jeg lige gik på toilettet. Da jeg kom op igen, var alle væk. De havde simpelthen glemt at jeg var med. Og en stille pige der bliver efterladt i en fremmed by i et andet and, var nok den værste oplevelse.

Dag 12: En ting du aldrig kommer til at gøre
Altså jeg ville gerne en masse ting, men jeg tror ikke jeg tør. Men hvis nogen holdt mig i hånden, så ville jeg gerne alt.

Resten er ting jeg skal vise. Det må blive en anden gang :P

Men hvis der er noget specifikt I vil vide, så spørg løs. Jeg bider ikke (så hårdt)

Ses smukke mennesker <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar