TradeDoubler Verification

lørdag den 5. oktober 2013

Ladies Night i Hillerød


Igår var jeg til Ladies Night i Slotsarkaderne i Hillerød. Hele centeret var pakket ind i lyserødt. Der var lyserøde kager, lyserøde balloner, lyserøde drinks, lyserøde you name it!
Jeg gik i gennem centeret et par gange for at mætte min SU-mave og stille min tørst. Jeg fik en lyserød rose, 2 rugbrødsboller fra Kohberg, 3 lyserøde marengs, 4-5 glas lyserød verdi (raspberry), 1 glas rosé vin, et styk lyserød drømmekage og en lækker lyserød cupcake.
Og grunden til at alt var lyserødt, er jo fordi vi er trådt ind i oktober, som er måneden hvor der er fokus på brystkræft. 
Brystkræft er en forfærdelig ting, og ja kræft i det hele taget. Min morfar døde af kræft og min mormor har fået konstateret brystkræft og hudkræft. Og jeg ville mægtig gerne støtte med de 25 kr. som man kan med mobilen. Jeg har dog ikke nogen penge. Jeg fik brugt mine sidste penge på cupnudler og en hue.
Men send endelig en SMS med teksten PINK til 1277 (koster alm. SMS takst) og støt med 25 kr.

Nu da der er meget kræft i min familie, går jeg og frygter det værste.
Men jeg ved bare heller ikke hvordan jeg kan beskytte mig selv imod det. Jo, der er alle de der sommerbud, med solcreme, solhat og skygge. Men det er jo kun hudkræft de beskytter mod.
Men jeg håber virkelig at der snart findes en guide til hvordan man forebygger kræft, for det er da en forfærdelig ting at have inde på livet.
Jeg synes det er fantastisk med Ladies Night, for der bliver sat fokus på brystkræft, der var billige ting og sager (ca. 20% rabat i butikkerne), og smagsprøver på en masse ting, der gavnede min pengepung.
Så støt endelig med 25 kr, ved at sende en SMS med teksten PINK til 1277.



SMS: PINK til 1277 og støt med 25 kr. (+ alm. SMS-takst)

Vi ses skønne ladies <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar