TradeDoubler Verification

mandag den 7. oktober 2013

flad som en kirkerotte i 2013

Jeg har slet ingen penge i denne måned, og jeg løber snart tør for kaffe. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal overleve denne måned.
Så i stedet for at surmule over at jeg ingen penge har, må tiden bruges på at blogge. Er der nogen der har nogle sjove/interessante udfordringer til mig? Eller idéer til hvad jeg skal skrive om, eller noget I vil se?

Uhh, eller har I forslag til videoer, jeg kunne lave? Jeg har jo min ret døde youtube-channel, da jeg har det med at efterlade mit videokamera derhjemme.

Eller vil I se billeder? Er det det, I vil have? Eller anmeldelser af bøger? eller vil I se mig rydde op eller tage opvasken?

Giv mig endelig en udfordring! (:

Ses søde mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar