TradeDoubler Verification

tirsdag den 22. oktober 2013

Åh den kærlighed (og fremtidplaner)

Wow. Jeg kan pludselig mærke, at man er ved at være voksen. Folk omkring mig (på omtrent min egen alder) føder børn, har fast ejendom og fuldtidsjob. Lige pt har jeg ingen af delene. Men det betyder faktisk ikke så meget for mig, som det har gjort før. Lige nu har jeg tag over hovedet, uddannelse og en sød og dejlig kæreste. Og jeg er blevet et mere stabilt og gladere menneske. Resten kommer nok en skønne dag. Jeg er jo kun 21, så jeg har jo ikke travlt. Selvom et job ville være rart, så man kunne bo i sin egen lejlighed og kunne spare lidt op den baby der kommer en skønne dag.
Og så har jeg tilbragt rigtig meget tid med min kærestes familie, og så kom jeg til at tænke på min egen familie. Jeg ser dem ganske sjældent. Selv dem der bor i byen ser jeg nærmest aldrig. Så jeg fik ringet til farmor. For jeg er så meget ovenpå, at jeg ikke vil have dårligt blod imellem os. Nøj, hvor jeg glæder mig til at alting bare løber gnidningsfrit, og til når der er styr på tingene.
Med hensyn til min kæreste og mig, så kører det ret gnidningsfrit. Efter 16 måneder, har vi endnu ikke haft et skænderi. Og min svigermor synes at vi en gang i mellem er kvalmende forelskede. Og de er vi. I dag fik jeg læst et digt af Dan Turéll "telegram til min elskede" og det ramte så godt. Jeg blev bare så glad af at samle storbytriologien op igen.
Man kan somme tider blive for glad for tilværelsen, at alle de dårlige tanker bare forsvinder. Det er en fantastisk følelse. Bare sidde og være glad, og stolt af sig selv, og tænke på hvor langt man er kommet.
Bare udseendemæssigt, har jeg ændret mig meget på det sidste år. Sidste år havde jeg lyse dreadlocks, sidecut og en masse piercinger. nu er jeg ved at være langhåret, har mørkt hår og har ganske få piercinger tilbage. Og jeg føler mig pæn engang i mellem : D

Vi ses smukke mennesker <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar