TradeDoubler Verification

tirsdag den 17. september 2013

what's up?

Her er en lille what's up af mit liv.

1. Har fået min nye computer. En Acer Iconia. Halvt computer, halvt tablet. Det er en fantastisk opfindelse. Jeg kan nu tage den me overalt (dels fordi den ikke vejer så meget og dels fordi er batteri i, hvilket der ikke var i en gamle).

2. Skole. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det endnu. Det kræver en del selv-disciplin. Faktisk en del mere end jeg havde regnet med. Og fordi jeg har fået ny computer, som skal leges med, så er det ikke sikkert jeg liiiige får lavet had der er vigtigt.

3. Jeg har nu boet i min container i en måneds tid, og brandalarmen er gået 4 gange. Sikke et dejlgt sted at flytte ind -.-
Det skal lige siges at det ikke er mig der har sat den igang. Men når den går i én lejlighed, så larmer de i alle lejligheder. Den gik kl. lidt over et i nat. Jeg var heldigvis ikke gået i seng, men det var min kæreste, og jeg havde lidt ondt af ham.

4. PLNDR. Jeg får konstant mails fra PLNDR, men det er for dyrt at bestille derfra, da tolden er tornhøj. Dog kan jeg ikke få mig selv til at afmelde nyhedsbrevet, da de har alt for meget lækkert tøj. Jeg får ofte en besked med  "your PLNDR stylist" hvor de skriver "we think you would like this" eller "you would look great in this" og jeg sidder og tænker "ja jeg ville se godt ud i det, åh PLNDR, du kender mig alt for godt". Men jeg har ikke råd til det. Især ikke efter at jeg har købt ny computer.

5. Er jeg den eneste der har denne her helt fantastiske følelse? Følelsen af efteråret. Der hvor det faktisk er hyggeligt at skifte kaffen ud med the. Hvor vejret hverken er pissekoldt eller stegende varmt. Der hvor det er acceptabelt at have en sweater på. Og hvor det er okay at tilbringe en dag indendøre.
Jeg er fan af efteråret. Man kan virkelig dufte den våde skov og det er en selvfølge at det regner, men det er fantastisk når det ikke gør. Efteråret er der hvor naturen får den flotte rustne farve, og hvor rodfrugter er i sæson.

Så hvad er jeres yndlingsårstid, og hvorfor? (:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar