TradeDoubler Verification

tirsdag den 27. august 2013

spar hos 7-eleven

Jeg har været  afhængig af 7-eleven og har lagt en formue hos dem. Efter jeg lagde de beløb sammen, jeg havde brugt i løbet af et år, gik det op for mig at jeg jeg havde brugt 7.000 kr. I en 7-eleven. Og det var ikke på klippekort og togbilletter, men på kaffe og croissanter. Da dette svulmende beløb stod foran mig, tænkte jeg at de måtte være slut.
Jeg købte en termokop i Tiger til 30 kr (hvilket jo næsten svarer til en kop kaffe hos 7-eleven) og så tog jeg kaffe med hjemmefra.
En instant kaffe fra Café Noir, med kaffe til ca. 240 kopper kaffe kan nogle gange fås til 80 kr. Det svarer til at en kop kaffe koster 0,34 kr.
Så hver gang man tager sin egen kaffe med sig, så sparer man ca. 20-25 kr. På en hverdagsuge bliver det til 100-125 kr.
Det er pludselig mange penge, man kan spare bare på sin daglige kaffe.

Desværre er Tigers termokop ikke verdens bedste kvalitet, men så kan man investere i én fra Bodum. Den er en del dyrere, men kvaliteten er så også en del bedre. Men lige nu kan jeg sagtens klare mig med min Tiger-kop.

I bund og grund bør man holde sig fra 7-eleven, da de tager voldsom overpris på alting. En halv liter sodavand koster 22,95 kr. + pant. Er du afhængig af sodavand, så smut hellere forbi Netto, og køb én fra Harboe til 3,95 kr.

Hav en fortsat god dag derude (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar