TradeDoubler Verification

mandag den 19. august 2013

Kald mig Container Conrad!

Jeg har lige fået en fantastisk opringning fra min kontaktperson. Jeg er blevet tildelt en husvildebolig. Det er faktisk bare en container, med bad og trinettekøkken. Men det bliver mit helt eget sted. Uhh, kan næsten ikke vente.
Og jeg mener der er et klædeskab, hvilket jeg har manglet det sidste års tid. Og så bliver jeg genbo til min kæreste ^^
Lykken tilsmiler mig lige nu. Og nu kan jeg forhåbentlig lave flere videoer og flere blogindlæg. Nå ja og fordybe mig i lektier og arbejde på min fremtid. Jeg føler jeg som verdens heldigste kartoffel.

Jeg glæder mig til at starte et nyt kapitel i mit liv, og komme videre. Selvudvikling - Here I come!

Og nu kan jeg skrive mere personlige sparetips, og jeg får forhåbentlig lidt mere indhold i min dag, der er værd at skrive om.

Vi ses smukke mennesker!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar