TradeDoubler Verification

mandag den 5. august 2013

nyt look på bloggen

Hey smukke mennesker!

I kan nok se at jeg har ændret på layoutet her på bloggen, da jeg syntes at det gamle var for dystert og mindende mig om den gang jeg var meget trist. Men nu er jeg et helt andet sted i mit liv end da jeg oprettede bloggen. Nu har jeg en sød kæreste, en ny omgang skole og en mere positiv indstilling til livet. Så derfor ville jeg have at min blog skulle vise det "nye" mig. Det er ikke det nye mig, da forandringen er sket over tid. Jeg har bare udviklet mig.

Og så har jeg fundet min lillebrors kamera frem, så jeg håber at der kan nogle sassy billeder (og måske nogle videoer) op på siden, for at give den lidt mere personlighed.

Jeg håber virkelig I vil nye det nye look og hjælpe det "nye" mig med at udvikle idéer til siden.

(Arg selvfølgelig virker mit sd-kort ikke, så jeg kunne vise jer nogle billeder. Maybe next time)

Ses derude!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar